2008. március 1., szombat

Álom


Kedvesem!


Nem emlékszem már álmom tartalmára, csak azt érzem, hogy magammal hoztam azt a puhaságot, amelyet a zöld moha érintése adott ujjaimnak. Fogalmam se volt, hogy létezik ez az érzés… soha nem fogom ezentúl siettetni a nappalt. Ezzel tartozom az éjszakának.
Ezt most csak azért írtam le neked, hogy megértsed:bárhogy is tépáz a forgószél,a túlélésben mindig mellettem maradnak az álmaim. Valóságosnak teremtődött álmok ezek ,melyek kegyelmet adnak és megtartó szálakat.
Hajt a test, a lélek, az akarat és érzem azt az elképesztő hősiességet, amely mélyről fakad.
Szeretem az álmaimat és kívánom feldolgozott békéjét…beléjük temetkezem, hagyom, hogy Értem, de nélkülem gondolkodjanak .
Rájuk bízom magam… csak egy kérésem van… ne hagyjanak magamra…és Téged se...
Az alvásban legszebb az álom...




/Forró Hajnalka/

Nincsenek megjegyzések: